Туроперейтинг подієвого туру «Фестивальна Україна: етнічний фестиваль …» (на прикладі діяльності туристичного підприємства …).
Вступ
Розділ І. Характеристика діяльності туристичного підприємства
1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства
1.2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства
Висновки до розділу І
Розділ ІІ. Розробка інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством
2.1. Оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру)
2.2. Форма туру та схема маршруту
2.3. Пакет послуг
2.4. Програма туру
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру
2.6. Економічне обґрунтування розробленого туру
2.7. Конкурентні переваги туру
Висновки до розділу ІІ
Розділ III. Просування нового туристичного продукту
3.1. Позиціонування та просування нового туру
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаних джерел
Додатки