Презентація називається маркетингові дослідження "ПАТ "Укрзалізниця". Но сказали брати не всю мережу, а тільки одну залізницю(наприклад південно-західна залізниця).
1.Надати стислу характеристику підприємства
2 Визначити управлінську та маркетингову проблему обраного підприємства; визначити мету,завдання, обєкт і предмет дослідження; запропонувати гіпотезу і пошукові питання для проведення дослідження, розробити план і програму маркетингових досліджень
3 Провести пошук вторинної інформації для проведення дослідження "Ставлення споживачів до аспектів діяльності базового підприємства".Провести аналіз отриманої інформації
4 Розробити сценарій проведення фокус групи для базового підприємства
5 Розробити анкету для проведення дослідження
6 Провести аналіз маркетингових даних, отриманих в результаті дослідження маркетингової проблеми базового підприємства; розрахувати очікуваний результат;визначити економічну,соціальну чи екологічну ефективність
7 Отримати рекламні матеріали для проведення контент-аналізу базового підприємства. Провести контент-аналіз для обраного підприємства
8 Розробити карту сприйняття торгової марки базового підприємства
9 Розробити пробну рекламу для товару(торгової марки) базового підприємства
10 Розробити анкету для тестування рекламної ідеї та рекламного звернення.Провести аналіз результатів тестування
11 Визначити особливості проведення дослідження в сфері звязків з громадкістью у торговельних та виробничих підприємствах
12 визначити програмні задачі підприємства у сфері звязків з громадкістью. розробити програму звязкіів з громадкістью для базового підприємства
Сделать нужно как можно скорее, так как подвели с работой!!!