UA

Презентацию в Power Point Маркетингові дослідження "ПАТ"Урзалізниця"" № 303433
Перегляди: 205

300 грн
Безпечна угода
  1. Викладачі
  2. Послуги репетиторів
    1. Домашній майстер
    2. Ремонт техніки
    3. Оздоблювальні роботи
    4. Будівельні роботи
    5. Меблеві роботи
    6. Клінінгові послуги
    7. Транспортні та складські послуги
    8. Побутові послуги
    9. Ремонт авто
    10. Кур'єрські послуги
    11. Реклама і маркетинг
    12. Дизайн
    13. Розробка сайтів та додатків
    14. Робота в Інтернеті
    15. Фото- і відео-послуги
    16. Ділові послуги
    17. Послуги для тварин
    18. Послуги краси і здоров'я
    19. Організація свят
    20. Бюро перекладів
    21. Послуги тренерів
    22. Волонтерська допомога
    23. Послуги для Prom.ua
  3. Написання робіт
    1. Викладачі з предметів
    2. Репетитори з іноземних мов
    3. Викладачі музики
    4. Автоінструктори
    5. Інші репетитори
  4. Інше в написанні робіт
    1. Реферати
    2. Курсові
    3. Дипломні
    4. Конспекти
    5. Контрольні
    6. Лабораторні
Виконати 25 травня 2017
Прострочено
Київ
Презентація називається маркетингові дослідження "ПАТ "Укрзалізниця". Но сказали брати не всю мережу, а тільки одну залізницю(наприклад південно-західна залізниця). 1.Надати стислу характеристику підприємства 2 Визначити управлінську та маркетингову проблему обраного підприємства; визначити мету,завдання, обєкт і предмет дослідження; запропонувати гіпотезу і пошукові питання для проведення дослідження, розробити план і програму маркетингових досліджень 3 Провести пошук вторинної інформації для проведення дослідження "Ставлення споживачів до аспектів діяльності базового підприємства".Провести аналіз отриманої інформації 4 Розробити сценарій проведення фокус групи для базового підприємства 5 Розробити анкету для проведення дослідження 6 Провести аналіз маркетингових даних, отриманих в результаті дослідження маркетингової проблеми базового підприємства; розрахувати очікуваний результат;визначити економічну,соціальну чи екологічну ефективність 7 Отримати рекламні матеріали для проведення контент-аналізу базового підприємства. Провести контент-аналіз для обраного підприємства 8 Розробити карту сприйняття торгової марки базового підприємства 9 Розробити пробну рекламу для товару(торгової марки) базового підприємства 10 Розробити анкету для тестування рекламної ідеї та рекламного звернення.Провести аналіз результатів тестування 11 Визначити особливості проведення дослідження в сфері звязків з громадкістью у торговельних та виробничих підприємствах 12 визначити програмні задачі підприємства у сфері звязків з громадкістью. розробити програму звязкіів з громадкістью для базового підприємства Сделать нужно как можно скорее, так как подвели с работой!!!
Конфіденційна інформація
Точна адреса, контакти тощо будуть доступні тільки обраному фахівцеві під час виконання замовлення
Лиза Г.
Відгуків: 0
Позитивних: 0%
Створено: 25 травня 2017 21:14